Flotte dager med to små

Har vært borte noen dager, kanskje dere har merket det, kanskje ikke. Hvem vet. Vi forlot snørike Tromsø og satte kursen til mer eksotiske strøk, nærmere bestemt Trondheim. Her skulle vi endelig få møte gutta-krutt, tvillingene til søsteren til min samboer. For noen herlige små! Det er ikke ofte vi treffer hele familien til min samboer, kjempekoselig. Selv følte jeg meg til tider litt asosial, men skulle jeg kunne være til stede i det hele tatt måtte det bare bli slik (mer om å reise med fatigue kommer i et eget innlegg). Siden det ikke ble noen storfarting rundt omkring ble det heller ikke så voldtsomt med bilder, men noen ble det. Blir til å bruke en del dager på å hente meg inn, så det får holde med noen bilder i stedet for masse tekst

 

Små søte fingre

De har slike saker som vi IKKE har i nord, også kjent som tog!


Ble greit klimaforvirret, ikke bare blomster men sommerfugler også!

 

Snøfritt!


 

En liten tur til sentrum av Trondheim

Nerdgasm på Outland!

Babyglede i baksetet (er lov å se rar ut når man duller med små)

Vi ble greit bortskjemt med herlig middag og masse babykos! Man kan jo ikke unngå å smile når slike to sjarmtroll titter opp med store øyne, herlige blide små

Men det var litt godt å se snødekte fjell igjen <3


 

De neste dagene blir det mest avslapping, vet ikke hvor lang tid kroppen kommer til å bruke. Virker som det å føre et strengt regime med pauser funket høvelig greit. Som nevnt vil jeg skrive mer om det i et eget innlegg når jeg har innhentet meg mer.

Tusen takk for at vi fikk komme på besøk, savner dere!

Hjertelig hilsen

Mia

#reise #norgepålangs #trondheim #baby #familie 

20 kommentarer

Siste innlegg