Dyr som lurer fram smilet hos deg

Beklager at jeg har vært fraværende, men har hatt utrolig lite energi og mye vondt i kroppen den siste tiden. En ting jeg liker å gjøre når dagene ikke er så superduper er å ta turen innom /r/aww på Reddit. Man kan ikke unngå å smile av de søte og gøyale dyrene der inne. Alle bildene er lagt ut av helt vanlige folk som deg og meg

Far og sønn

Har luket litt i hagen

Så utrolig vakker!

Familielikhet

Øra på stilk

Ninja katt

Hum…ingen plass for kattepuser

Fra søt til…?

Noen som sa navnet mitt?

Sist men ikke minst, to katter jeg kan relatere meg til!

Hva finner man ikke på det O’store internett? Anbefalt dagsdose med Reddit /r/aww er minimum 5 minutter fylt med supersøte dyr, øk til dobbel dose om du har en dårlig dag!

Håper bildene lurte fram et lite smil hos deg også

En aww hilsen

Mia

#aww #reddit #hunder #katter #søtedyr #internett #lurerframsmilet #gledesmedisin #reddit #bilder

23 kommentarer

Siste innlegg