Tar du utfordringen til Magisk Liv?

Magisk Liv la ut en utfordring i går, men ble overasket når det bare var en som deltok. Jeg hadde rett og slett ikke fått det med meg, men aldri for sent til å delta. Gå direkte til innlegget hennes, –Slik skal du se ut nå i vinter.  Hun utfordrer folk til å legge ut bilde av seg selv slik de naturlig ser ut på FB siden hennes. Kanskje liker den naturlige deg sminke, eller har håret i hestehale? Poenget er at det skal være den virkelige deg.

Har meg en liten (litt lengre enn lang) pause fra husvasken, så slengte ut ett bilde av meg uflidd og margsliten. Hun spurte egentlig bare etter et ekte bilde, men tenkte jeg ga henne et øyeblikksbilde. Bruker som regel sminke når jeg går ut døren, men doller meg ikke opp for å gjøre husarbeid. Hva er vitsen når man skal bli svett og jævlig før man er ferdig?

Det første jeg bruker å gjøre når jeg kommer inn døra hjemmer er å slenge puppene i skapet og kle på meg de videste og beste slummeklærne. Går aldri med “vanlige” klær innomhus, hjemme skal man slappe av. 

Tar du utfordringen med å vise den ekte deg? 


Sperrer man opp øynene, så ser man nesten våken ut!! 😀

Følg linken øverst for å komme til Magisk Liv sitt innlegg

En usminket hilsen

Mia

#usminket #naturlig #sliten #husarbeid #utfordring #magiskliv #hverdag #personlig #fatigue

8 kommentarer
    1. Jeg er ikke på Facebook, men så et sånt innlegg om det samme på bloggen. Fikk ikke med meg at det var en utfordring der 🙂 Men innlegget mitt i dag er vel i kategorien uhøytidelig og meg selv vil jeg si 😀

    2. Sååå koselig at du deler! <3
      Det skal ikke være skummelt å være seg selv! Ingen skal skjemmes over det! Uansett dag eller dagshumør! La oss være stolte, og vise at vi er stolte!
      <3 Ønsker deg ei nydelig helg! <3 Stor og god klem

    3. Unni: Presis! Tenk så forskjellig vi kan være fra dag til dag også 🙂 Ene dagen er man kanskje sliten, andre dagen kvikkere. Men begge delene er like naturlig, fordi det er deg, man skal ikke trenge å gjemme seg selv bort 🙂

      Ha ei kjempefin helg <3 God klem

    4. Jeg har heller ikke fått med meg dette..for jeg er ikke redd for å vise meg usminket..går stort sett usminket om dagen..for gidder ikke sminke meg..og da får jeg være som jeg er..hihih.. skal se på fb siden hennes da..ha en god kveld! Flott er DU, med eller uten sminke!!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tenker det er et godt budskap hun kommer med, spesielt i dagens samfunn da skjønnhetshysteriet ofte er skyhøyt 🙂 Så godt å høre at du er du, og flott er du! <3

    6. Herlig! 😀 Du er jo fin uansett hva ^^ Jeg er nok til vanlig å se med mascara uansett hva ;o Går aldri noen steder uten, så vidt jeg klarer å gå uten det når jeg er hjemme x.x

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg