Fatigue + Julevask = Dårlig kombo

Licensed from: LironPeer / yayimages.com

Forsøker å få gjort litt rydding og vasking ferdig før advent, vi har nemlig et lite juletre som vi bruker som helgekalender. Hadde vært greit å fått det opp før desember er over. Så har det seg slik at fatigue + julevask = Dårlig kombo. Når man er dausliten etter å ha tatt ei hylle i veggseksjonen, ja da lurer man på hvordan denne historien skal ende. Heldigvis har jeg en flott samboer som hjelper til… men får jo dårlig samvittighet av å se han ta den tyngste børen hele tiden.

Tired Woman With Broom Sitting On Bucket

Skal love dere mangelen på energi merkes på denne årstiden når presset om å ha det pent og pyntet er større enn størst. Noen vil si, du trenger ikke! Men man ønsker jo selv også å faktisk ha det koselig i juletiden. Det vil lette trykket i desember også om det meste er unnagjort allerede nå, da er det bare en lett omgang som skal til før selveste julaften.

IKKE farsken om fatiguen skal stoppe meg, SKAL ha kos i adventstiden koste hva det koste vil!!

#husarbeid #advent #jul #julevask #fatigue #press #julekos #sliten #utmattet #personlig #hverdag

14 kommentarer
    1. Huff, ja. Det er ikke så greit x.x Føler meg helt dø i både armer og bein for tiden ;s Så alt går med på jobb nå. Ønsker dere ei fin adventstid <3 Kos dere i helga 🙂 Det er jo bra dere kan samarbeide med slike ting også da <3

    2. Uff..ikke noe god kombo nei..Ta litt av gangen..så blir det rent til slutt..jeg har blitt veldig flink til å ikke irritere meg over at det ikke er rent her hjemme..så lenge det er ryddig, så holder jeg ut bøss på gulvet..rent bøss gjør ingen ting..hihih..Men man har det ikke godt om man stresser med å ha det slik rundt seg..så skjønner hva du mener…håper du ikke slet deg helt ut! ha en god kveld!

    3. frodith: Så lenge man har det godt sammen <3 Elsker jula, har så mange minner knyttet til akkurat den tiden på året. Samboeren forstår ikke helt hvorfor jeg er så prippen på hele greia 😛 Hehe

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Har ikke fått gjort noe idag, får fortsette i morgen 🙂 Har holdt på hele uken, litt hver dag 🙂 Nå gjenstår heldigvis ikke så veldig mye! Blir det ikke ferdig i helgen, så kanskje på mandag. Ha en kjempefin kveld du også <3

    5. Kjenner meg så altfor godt igjen. Tankene serverer meg fikse ideer som ikke helt står i stil til det orket som bor i meg. Jeg ønsker meg energi til jul og et smertefritt godt nytt år. Men, jeg gir ikke opp kampen om en hyggelig advent og koselig jul. Lykke til, det går seg nok til på en eller annen måte.

    6. veronica Rona Thomassen: Ikke sant! Det er en kamp få friskuser kan forstå! NOE skal man søren meg kunne beholde som ‘normalt’, adventstiden får ikke fatiguen stjele! Nyt de gode dagene Veronica <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg