Egon inviterte Vardesenteret på lunsj

Gi bort dagen var egentlig i vinter, men en glipp gjorde at Vardesenteret ikke ble med i den omgangen. En hjertelig gave kommer aldri for sent! En hel gjeng fra Vardesenteret ble invitert med ut på lunsj i går, meg inkludert. Lunsj blir kanskje ikke det rette ordet, vi kan heller kalle det en tidlig middag. Egon sparte ikke på godsakene for å si det mildt, her fikk vi ordentlig servering med nydelig hamburger og tilbehør. 

Bare så det er nevnt, standard hamburgerbrød fra Egon ser mye bedre ut enn dette, mitt er glutenfritt. Klager ikke, tvert om var jeg meget fornøyd med endelig en plass som kunne servere ordentlig mat. Smakte utmerket!

Du la kanskje merke til den røde kulen på pinnen? Den er langt fra spiselig, det er en rød klovnenese. Artig vri å dandere den på hamburgeren, måtte selvfølgelig prøves ut.



Kanskje det er en slik man burde ha på nesen når kulda biter i? Vet ikke helt om jeg kledde å være klovn, litt i største laget kanskje. 

Tusen hjertelig takk til Vardesenteret som drar meg med ut av huset. Hva i alle dager skulle hele den gjengen ha gjort uten dere? Tenk på det! Og sist men ikke minst, tusen takk til Egon Tromsø som ga bort en herlig lunsj (eller tidlig middag). Snakk om å være hjertegod <3

En mett og fornøyd hilsen

Mia

#egon #egontromsø #vardesenteret #hverdag #lunsj #middag #livetetterkreft #tilbaketillivet #fellesskap #gibortdagen #mat #egonrestaurant #klovn

14 kommentarer

Siste innlegg