Ute av stand

Du vil kanskje tenke det var da svært til klaging i det siste, vell det gir jeg meg katta i. Faktisk er det ikke så dumt å løfte litt på fasaden til tider å vise hva som rører seg bak forhenget. Min hverdag i et nøtteskall.

Hand holding a sign out of order
Licensed from: studiostoks / yayimages.com

Det ironiske med fatigue er at man til tider ikke får sove på natten, har innsovningstabletter men bruker de kun til nød. Problemet er jo at man aldri vet når de behøves. Så noen ganger blir man liggende å vri seg i timer. Wops, klokken ble plutselig 3 på natta, alt for sent til å stappe en i gapet nå, sovner vell snart. Når klokken bikker 5 begynner man å bli relativt utålmodig! 

I slike stunder tror jeg Ole Lukkøye og John Blund har gått til streik SAMTIDIG!

Tror jeg pent smekker en lapp opp merket ‘ute av stand’ midt i panna. Noen dager er det best å holde seg hjemme på sofa. Om det blir lite blogging til tider, så er det årsak nummer en.

Ha en kjempefin søndag alle sammen!

En utmattet hilsen

Mia

#fatigue #søvnløs #utmattet #helse #hverdag #personlig

15 kommentarer
    1. Uff, jeg synes det er fælt du skal ha det sånn jeg 🙁 Håper det blir litt bedre snart. Men bare klag i vei, det har du jammen lov til 🙂 God klem fra meg <3

    2. Uff..høres slitsomt ut..og frustrerende! Hold ut..i motbakke så går det bare oppover…:-) Stå på, og fortsatt god bedring! 🙂

    3. Ja det er grusomt frustrerende å ikke få sove, jobbet noen år natt og da ble døgnrytmen helt ødelagt, men er heldigvis ok nå stort sett! Bare klag i vei du, føler med deg <3

    4. Katten min er jo en smule glutenallergiker. I hele sommere og tidlig høsten har han sneket rundt hos naboen og spist mat der- mat han IKKE tåler. Det resulterer i do besøk 4-6 ganger om dagen og det lukter helt jævlig! Han har kattedo ute i gangen, så må man gå gjennom stuen, ut på kjøkkenet (tenk at leiligheten går i en U) videre til en gang og så ligger soverommet rett frem i gangen- altså helt i andre enden av leiligheten på en måte. Vel, jeg våkner av kattemøkklukten helt inn på soverommet og må stå opp for å tømme kattedoen! Blir ikke mye søvn når han brått er på do i alle fall to ganger om natten. Ha ha..
      Stakkars pus. Fordelen nå er at det er kaldt og han ikke går ut slik at han ikke får i seg noe mat han ikke tåler 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg