Tre heldige vinnere av Pokemon Go oktober konkurransen!

Da er oktober over for denne gang, og søndag er en passende dag å presentere tre heldige vinnere av Pokemon Go oktober konkurransen! 

Og vinnerne for hvert lag ble *trommevirvel*

Team Valor – Weedle fanget i en kopp, av Astrid-Helen

Team Mystic – Pidgey blir til middag, av Jason 

Følg gjerne Jason sin blogg keepingupwiththearmstrongs, eller følg med på the unboxing champion på youtube, Nerd of the North

Team Instinct – Alene i mørket, av Lill

Lill la med en liten historie til bildet som var så fint skrevet at den bør deles.

«Som gul spiller føler jeg meg ganske alene, spesielt siden jeg er godt voksen og ikke har en mengde venner som spiller. Overta gymmer kan være vanskelig når nesten alle er level 8-10, må likevel prøve en gang iblant. Bildet er tatt når jeg er på vei til gymmen “The Larch”. Den var “bare” level 7, og dermed overkommelig. Denne gymmen ligger inne i skogen, og jeg måtte virkelig overvinne mørkeredselen. Men – det gikk veldig bra, og etter hvert vente øynene seg til mørket, det ble nesten litt koselig der inne i skogen.»

Smykkene de heldige vinnerne skal få tilsendt

Det er kun fantasien som setter grenser, og noen ganger er et fint bilde med en god Pokemon Go historie en like verdig vinner. Har sendt epost til alle dere som vant, straks jeg får svar med adresse blir smykkene sendt i posten. Er det noe jeg liker, så er det å gi bort støff som kan glede andre! Håper dere blir fornøyd med smykkene når de ankommer. Tusen takk til alle som deltok!

En giverglad hilsen

Mia

#pokemongo #konkurranse #mystic #instinct #valor #gaming #spill #oktober

9 kommentarer

Siste innlegg