Lekkert og diskret – Team Valor og Instinct smykke

For en tid siden bestilte jeg noen smykker fra selveste ebay, direkte fra Kina. Tenkte det kunne være fint med noe lite og diskret som viste hvilket lag man tilhører. Og siden de ikke kostet allverden bestilte jeg til to venner av oss i samme slengen. De er ikke på samme lag, men hei, det har ingenting å si.

Ble gledelig overasket når det kom i posten, så lekkert! Har aldri de største forventningene når jeg bestiller fra ebay, ble gledelig overasket. Ikke dumt at lagfargen matcher håret. Kanskje det skal bli mitt nye grunnlag når folk spør hvorfor man valgte gitt lag? Favorittfarge ser jo ut til å være argument nummer en til tider, da må jo hårfarge være innafor. Bare en liten spøk folkens, rolig nå.

Har kun bilde av Instinct sitt smykke fra ebay, men må si de ser bedre ut i virkeligheten. Bildene fra ebay får smykkene til å se helt flat ut og kjedelig ut. I virkeligheten har de det samme buede glass som min. Må nevnes, frøken Instinct ble meget vakker med smykket om halsen! Vi kan greit si hun har valgt et lag som kler henne. 


Bestilte i samme slengen to buttons, men de ble jeg skuffet over. For det første var de alt for stor, for det andre er de dårlig satt sammen og rikkelaktig. Den ene falt ifra hverandre, men litt lim skal nok fikse den saken. For det tredje, fargen og printet var meget dårlig. Kunne funket om den var liten/normal størrelse.



Hvordan er interessen for en konkurranse der du kan vinne noe stæsj med din Team logo på? Kom gjerne med forslag til hva du kunne tenkt deg å vinne!

En Pokemon Go hilsen

Trener Mia

#pokemonGo #teamvalor #teaminstinct #smykke #logo #lag #gaming #spill #pokemon #button #rimeligeinnkjøp #konkurranse #mote 

10 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Jeg har vel aldri vært noen smykkemann, sånn for meg selv da. Eller da heter det vel Halskjede,, eller ka farsken 😛 Hadde et sånt sydengreie en gang med et todelt hjerte.. et til meg og et til min kjære 🙂 Men sånne varer ikke evig.. altså.. de halsgreiene 😀

    2. Så fint smykke, – det kledde du virkelig! Jeg har kjøpt div. på ebay med litt varierende kvalitet, men mye bra også. Knappecellebatterier synes jeg holder seg bra og er mye billigere der. Det siste jeg bestilte derfra var også ting til Pokemon Go: Sykkelfeste til iPad (virker solid, men jeg skal ikke kjøre på grusveier med den 😉 ) og powerbank med solcelle. Den sistnevnte har innebygd lys, så kan bruke den til lommelykt om den ikke er særlig god ellers, – har ikke fått den ennå. Gøy med konkurranser da.👍

    3. Jeg er ikke noe sånn Pokemon-dame, men det var da et fint smykke til deg 🙂 Og helt klart matchende ja 😀 hi-hi Ha en fin dag Mia <3

    4. Hanne Beate: Åh, så lurt med solcelle! Da får man jo laddet den opp når den ikke er i bruk f.eks. i en park 😀 Sykkefelste må man nesten ha, kjøpte en til telefon fra teknikkmagasinet (150kroner), veldig fornøyd med den. Men nå er el-syklene levert tilbake til Kreftforeningen/Vardesenteret, så håper nestemann får nytte av sykkefestet 🙂 Har bestilt inn litt stæsj til fremtidige konkurranser, så noe skal det bli!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg