Det er bare å beklage… håper dette hjelper

I år som i fjor har jeg rotet med dagene, men i år oppdaget jeg det heldigvis før man trykket publiser! Fortsettelsen fra blogginnlegget på søndag kommer i morgen, ikke idag. Beklager at jeg surrer så mye, men er litt ekstra omtåket akkurat på denne tiden…

Som et plaster på såret kan dere få se hvor sprek (med litt boost) vi har vært idag! Herlig med el-sykkel, kan bestemme så fint selv hvor tungt det skal være. Den eneste plassen jeg ikke liker å sykle må være over brua, er så sykt trangt når de proff sykelistene kommer susende i hundre og helvete. 

Når vi dro ut døra var det overskyet og vind, men sola kom utover dagen. Herlig temperatur i 9000-byen!

Utsikt fra brua på vei hjemover, blikkstilla og sol



Vi bestemte oss for å sykle helt opp til turistvegen i Tromsdalen, og nedover lysløypa før vi rettet snuten hjemover. En gigantisk omvei, men hvorfor ikke nyte litt ekstra når man først er ute å sykler? Fikk smake både byliv og natur på en og samme sykkeltur.

Det ble ikke så mange bilder fra turen, kan vell greit si at slikt hadde vi ikke tid til. Skal absolutt ikke klage, en fin måte å holde tankene i sjakk nå om dagen. Vell hjemme er det tid for middag og litt sofakos før vi stikker snuten ut i sola igjen. Beklager enda en gang at jeg blingsa med dagen… Men jeg beklager ikke hvordan dagen har blitt tilbringt!

Bruker du å avlede dumme tanker og nervøsitet med aktivitet?

En sykkelglad hilsen

Mia

#elsykkel #sykkel #bytur #tromsø #9000byen #beklager #bommetpådagen #turløype #lysløype #rothode #hverdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg