Takk for beskyttelsen – Made my day!

Tenk at det finnes folk der ute som gir slike små koselige overraskelser i hverdagen, slike mennesker vokser ikke på trær. I postkassen lå en knallgul og evig kul foret regnlue (ja, den er varm tenk)! Var litt i tvil om den ville passe mitt lille hode, men det gjorde den faktisk.

Jeg vet ikke hvordan denne karen luktet at gårdagen var litt ekstra tung, kanskje han er synsk? Men dette fikk ihvertfall meg til å smile på en dag det trengtes. 

Er jaggu meg ikke alle som har en så kul lue!

Den ser kanskje litt stor ut, men den sitter faktisk veldig godt på. Skal absolutt ha denne med meg på både til fjells, sjøs og andre anledninger der man trenger beskyttelse.

Ja, for en slik lue beskytter nemlig ikke bare mot regn og sjøsprøyt! Den kan fint fungere mot ekskrement-bombeangrep fra oven utført av flygende hvite djävlor. Legger ved et lite bilde slik at du også kan identifisere de flaksende hvite djävlorna. Du finner dem ofte i nærheten av grillmat eller sjø.

Bare prøv dere, jeg er beskyttet mot angrep denne sommeren tenk!

Det er merkelig hvor stor betydning slike små gavmilde gester kan ha. Og siden jeg har bestemt meg for å faktisk si ifra til folk når de gjør noe av betydning, så fortjener den knallgule lua et helt eget innlegg. Du som la den i postkassen min (du vet hvem du er) fortjener en stor klem og ubeskrivelig mange godord for å gjøre en tung dag så mye lysere! 

Tusen hjertelig takk <3

En knallgul og beskyttet hilsen 

Mia

#tusentakk #mote #gullue #gulterkult #regnlue #kulesteluaigata #mademyday #beskyttelse #regn #desmåtingene #gavmild #godemennesker #medmenneske #hverdag #ros #tusenhjerteligtakk #sydvest

8 kommentarer
    1. Og en sånn gul lue gjør en GLAD også, fordi den er gul og fin og fargefull. Du går jo rundt som en sol 🙂 Håper du får en fin dag i dag 🙂 Klem <3

    2. Så heldig du er! <3 Og det var så veldig velfortjent! <3 Ikke så mye som skal til for å løfte noens dag, og jeg er glad for å høre at dagen din ble så mye lysere, og bedre! Du er bare nydelig altså! <3

    3. Mia, du har ikke fått “en gul lue”. Du har fått en knallgul, superfin sydvest! 🙂 Det er nemlig navnet på lua di.
      Savnet deg på FB, så måtte kikke innom her. Så fine bilder fra bursdagen din – gratulerer! – og godt å se at du fortsatt jobber med vekta. Kan avsløre at de, tidligere omtalte, øyeblikkene med energi, kommer snikende oftere 🙂 Håper du også opplever flere sånne. Riktignok har de en tendens til å fordufte før jeg har klar planen for alt jeg vil gjøre den aktuelle dagen, men, de dukker altså opp litt oftere. Så det er håp i hengende snøre.
      Ønsker deg en riktig god og koselig sommer 🙂

    4. Edel: Ja, det stod helt i still i toppen når jeg skrev innlegget. Du vet, slik er det noen ganger med oss som har fatigue, glemmer ord. Så godt å høre at energien din kommer snikende iblant, her har den vært litt dalende for tiden. Men gode øyeblikk finnes de også 🙂

      Ha en kjempefin sommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg