Kjære øyenbryn…

Nå er det godt over 1 år siden dere begynte å spire, optimisten i meg jublet av glede. Men dere bare terget meg… faktisk begynte dere å falle av igjen underveis, ikke helt, men flekkvis.

Frekkskiter!  


Hmf.. joda, de er der… men ikke slik som de skal være. Nå ser det mer ut som jeg har vært mildt utsatt for skabb, pjuske og flekkete bryn.


Påtegnet ser man ihvertfall at det eksisterer bryn der. Men jeg liker strengt tatt ikke å være så forfengelig, ønsker helst å kunne spare de minuttene på morgenkvisten. Lenge leve latskapen!

Slik skal mine øyenbryn egentlig se ut!



Ironien er at disse bildene er fra september og oktober 2014, håret falt på toppen, men øyenbrynene klamret seg fast. Why the change of heart? De skal vell ta igjen det tapte, merksnodige greier.




Tar meg lov å småkjefte litt på øyenbrynene, når de har hatt godt over 1 år på å snaske seg fram! Om noe skulle bli permanent borte (eller mindre), så kunne det heller ha vært hår på legger, armhulen eller andre steder solen aldri skinner. Jeg kunne godt ha lagt inn ønskeliste.

Det er faktisk lov å klage over de mindre viktige tingene også!



Vi prøver pent en gang til, kjære øyenbryn jeg savner dere. Kom tilbake slik at jeg kan kaste den forhatte blyanten i søpla en gang for alle. 

En pjuskete-øyenbryn hilsen

Mia

#øyenbryn #browpencil #hårvekst #klaging #mote #sutring #personlig #mindreviktig

12 kommentarer

Siste innlegg