Den siste kvelden i april (foto)

På vei hjem fra Brensholmen aka Yttersia fikk vi et nydelig skue. Det ene var finere enn det andre, mamma stoppet –Du løper over veien å tar bilde! Gjorde som jeg pent ble bedt om med min lille samsung i hånden. 

Den siste kvelden i april ga oss et vakkert skue


Selveste Sommarøya til venstre


Håja er rammet inn av fjell og speiler seg i vannet



Når vi nærmet oss byen så vi at himmelen brant i rosa, mamma ønsket å stoppe for å få tatt bilde. Jeg stilte meg frivillig til å løpe ned i fjæra. Møtte en hyggelig kar på vei ned, flere som skal ta bilder sa han. Ja, men ikke med så flott utstyr svarte jeg kort tilbake. Måtte si han hadde vært uheldig med fuglene på Oimara (vraket), ingen skarv bare måser.

Virkeligheten var enda mer fantastisk enn hva mobilen kan knipse av bilder, ingen filter og null redigering. Herlighet vi er beriket her nord med fantastisk himmel året rundt!

Det går mot sommer nordboere!

En himmelglad hilsen 

Mia

#tromsø #kvaløya #yttersia #sommarøy #oimara #tomasjord #båtvrak #natur #himmel #nydelighimmel #vår #friluft #kildentiletrikereliv #hverdag #brensholmen

9 kommentarer

Siste innlegg