Falcon Lost ble totalt ødelagt (bug)

Vi tok oss en liten snartur til Falcon Lost i går. Liten er vell å ta mildt i, det tok sin tid, vi fant fort ut at tre mann var alt for lite til å få gjort dette effektivt. Mot kveldingen klarte vi skiten, men før den tid skulle vi få smake på en av de flotte buggsene i The Division.

Først nabber jeg det til med å faktisk BOMME på døren når man skal stikke av, er det mulig…tydeligvis. Alle dauer, og vi får en herlig liten overraskelse. Den evige optimisten Fierze slenger ut en liten ønsketenking -Vi klarte det tror æ… najs. Er lov å drømme mann.

Se hva som skjedde!
 

Nei, jeg har ikke mandig stemme. Du klarer så vidt å høre meg via mikrofonen til min samboer enkelte ganger. Bestemte meg for å være en slik kjedelig person denne omgangen som hadde mikrofonen på mute. 



I dagens tidsalder krever jo alle bevis for både det ene og det andre, ens ord er liksom ikke godt nok. Såh, her er et lite bevis, noe større får dere ikke.

Ellers kan jeg vell si at man ble litt skuffet, det var jo bare en endeløs plaff ned mobs fest. Spring, plant, spring tilbake… Man brukte lang tid, i ett eneste rom! Det kunne ha vært, litt mer. De har jo flere missions i spillet, der man faktisk går igjennom noe. Dette virket som det var skrapet sammen hurtig, null tilfredsstillelse, manglet totalt wow-faktor.

Har du gjort Incursion, hva er ditt syn?

En skyteglad hilsen

Mia

#thedivision #tomclancysthedivision #spill #gaming #gamer #bug #falconlost #incursion 

2 kommentarer
    1. Det spillet der kjenner jeg ikke til, men lenge siden jeg har spilt så mye. Samoberen derimot spiller mye, men det der kjenner jeg ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg