Jeg vant påskekonkurransen!

Jeg vant påskekonkurransen til en av de flotteste bloggerne jeg vet av. Nylig startet hun en helt fersk blogg, med nytt og frisk design. Liker du hunder, humor, meninger, konkurranser med mer. Ja, da er denne dama verd å følge. Er egentlig på vei ut døren, men flotte folk fortjener mengder med skryt.

Sjekk henne ut her, elevele.blogg.no 

Jeg ønsket meg nøtter og sorte krokodiller. Det var noen få oransje som hadde sneket seg med, forandring fryder. Men dæsken Elin, du må ha brukt en halv evighet å plukket sorte krokodiller! Jeg bøyer meg i støvet.



Alle krokodillene fikk ikke plass i den store koppen, det er mer hvor de kom fra. De får bli igjen hjemme, så trenger jeg ikke å dele de med noen. Grådig på krokofantene. Nøttene skal jeg legge i vesken, så har jeg snacks til turen.

Et koselig brev som nesten gikk meg hus forbi, var så ivrig etter å spise krokodiller og nøtter at jeg ikke undersøkte konvolutten grundig nok. Ble alt annet enn lei meg, så snilt av deg. Kom som bestilt, trengte litt forandring fra all sjokoladen.

Pakken kom egentlig i går, etter jeg allerede hadde lagt ut gårsdagens innlegg. Men en ting skal du vite gode dame, you made my day! Hadde en ganske sippete dag, den ble straks bedre med noen trøstende krokodiller innabords.

Tusen takk du flotte kvinne!

Mvh

Mia

#konkurranse #vinner #påske #krokodiller #nøtter #blogg #hverdag #hverdagslykke #mademyday #elevele

8 kommentarer
    1. Så bra at den kom frem- selv uten egg 😊 Altså, folk tittet litt rart på meg der jeg sto og plukket ut de svarte, og det var ikke bare lett med en stor skei 😂 Men, fargerik som jeg trur jeg er så blei det litt feil å kun plukke svarte krokodiller så da sneik jeg med noen av de andre også! Ha ha. Da lan du jo dele de med noen så får du alle svarte for deg selv 😁 De som lager disse krokodillene sier forresten at de smaker nøyaktig det samme- jeg er ikke enig! Svart er best 😉 He he.
      Tusen takk for mange flotte ord- og beklaer til de som eventuelt måtte stoppe innom meg for det rotete designet- manglet et innlegg på bloggen for å få den til å se grei ut igjen- vi snakker så klart om en giveaway som kommer enten lørdag, søndag, eller mandag- vi får se hvor treig jeg er 😁 he he

    2. Titt tei,, ble anbefalt av Eileen om å titte innom.. og det er nå gjort. Flott blogg, ble jo litt nysgjerrig siden jeg ikke har kontakt med mange andre bloggere fra nord 🙂 Ha en vakker dag

    3. dedicat: Så koselig! Jeg er bortreist for tiden, en uke gjenstår. Så blir litt lite blogging, og tid til å lese. Legger deg til, så får jeg lest litt når man kommer seg hjem til der det er bedre internett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg