Bildet som gjorde dagen min!

Jeg er ikke den som blir så lett fornøyd med bilder av meg selv, men hva kan jeg si, har aldri sett så steike bra ut på et bilde før! All ære går til fotografen Lukasz Zamaro, som forøvrig var like hyggelig som han var god til både filming og knipsing av bilder. 

Nysgjerrig som jeg er av natur måtte jeg google navnet hans straks jeg fikk se bildet. Det var ikke overraskende å komme over siden til Lukasz, zama.ro. Som viser til både filmer og fotografier fra han.

Siden Lukasz ikke snakker norsk tar vi det på engelsk; thank you so much for the picture, you made my day!

Skal ærlig innrømme at nå ble det jo litt ekstra stas med komplimentet man fikk på tirsdag. Etter å ha snoket litt rundt på nettsiden hans ser jeg at det er nok mange denne mannen har gledet med det samme spørsmålet, er han klar over hvor stort kompliment det egentlig er for den han tar portrett av? 

Never stop asking people if you can take their picture!

Vil du se mer av Lukasz Zamaro kan du se demo på IMBD, eller ta en tur på siden hans zama.ro. Ønsker han all lykke og hell videre med karrieren, er ganske så sikker på at den mannen vil nå langt.

En stor takk til de to andre flotte karene som var med på filmingen tirsdag morgen, dere tre jobbet så godt sammen. Her snakker vi et team som var fint sammensveiset. Ikke minst hadde dere god tålmodighet med en stykk surrehode (aka meg). 


Lydmannen Jens, kaptein Igor og kameramann Lukasz.

Ønsker dere alle tre lykke til videre med filming og redigering. Vi er flere her nord som tripper i spenning på resultatet, følger med som hauker!

Mvh

Mia

#film #foto #lukaszzamaro #photo #thankyou #mademyday #portrett #portrait #sorthvitt #blackandwhite #blackandwhitephotography #photography

10 kommentarer

Siste innlegg