«Du har et så spesielt ansikt»

Det ringte på døra tidlig i morges, utenfor stod tre blide mannfolk. Drassende med seg hadde de mengder med kamerautstyr.

Jeg har fått tatt del i noen ganske stort idag. Føler meg ydmykt og beæret som får lov til å være med å sette fokus på noe som er veldig viktig. Hva det er vil jeg avsløre når snutten er ferdig laget. Det jeg kan si er følg ekstra nøye med på Kreftforeningens facebookside i tiden fremover. Noe jeg egentlig anbefaler uansett vær og vind, siden det stadig legges ut nyheter som er av interesse for de fleste som eier en kropp (aka lever).

Ikke hver dag man får tre hyggelige karer på døra


Lydmannen fikk rollen som fotograf til dette bildet.

Dere som kjenner meg vet at jeg sjeldent eller aldri lot meg avbilde før brystkreften. Hvem skulle tro det når de møter dagens meg? Alle erfaringer former oss som mennesker. Noen opplevelser eller endringer gjør at vi formes litt hurtigere, eller i en litt annen bane. Det kan få både positivt og negativt utfall. Jeg vil påstå at å gå fra sosial angst og depresjon i ungdommen og begynnelsen av 20-årene til å bli et ja menneske er en positiv endring. Man må våge å leve for å få ta del i nye og spennende opplevelser.

«Kan jeg få ta bilde av deg? Du har et så spesielt ansikt» 

Har aldri vært flink til å ta til meg komplimenter, den delen har jeg litt vansker med enda. Men idag kjente jeg litt på det, hvor fint det egentlig er å få et kompliment man aldri hadde sett for seg skulle komme. Det er jo litt ekstra stas når man ikke akkurat føler seg så lekker som undervektig og puppeløs.

Idag skal jeg prøve noe nytt, idag skal jeg ta komplimentet til meg.

Er du flink til å ta komplimenter? 

Mvh

Mia

PS: Han skulle sende bildet han tok av meg i mail.

#film #foto #goddag #findag #hemmelig #kompliment #tromsø #depresjon #erfaringer #brystkreft #mennesker #sosialangst #jamenneske #kreftforeningen

4 kommentarer
    1. Så det var dette som foregikk i dag, ja:) Veldig kult at du var med på dette!
      Ja, jeg er har ingen problemer med å ta til meg komplimenter (er jeg ikke en herlig fyr?) XD
      Se! Jeg gir til og med meg selv komplimenter!

    2. Så spennende! Og så utrolig kjekt det må være å være med på noe jeg ser for meg er veldig meningsfullt.
      Ang spørsmålet ditt. Jeg er ikke god på å ta imot komplimenter. Jeg tenker som regel: “det var bare noe de sa for de følte de måtte si noe”.
      Ønsker deg en fin dag!

    3. ordeneskraft: Ja, tenker gjerne også det samme. Eller om man har laget noe, strikket el. så er jo egentlig komplimentet rettet mot objektet og ikke deg som person. Må egentlig bli flinkere til å ta komplimenter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg