En ny spilleopplevelse med Steelseries Rival 100!

Forbaska folk som lager datautstyr til mennesker med lange fingre! Tidligere har jeg skrevet om problemet med å finne ‘riktig utstyr til hobbitfingre’, allerede da nevner jeg at utstyret begynner å bli meget slitt. Vi tok turen innom Elkjøp bare for å myse på utvalget, ingen intensjoner om å kjøpe noe.

Helt tilfeldig ser jeg en datamus som faktisk hadde riktig størrelse til mine hender, Steelseries Rival 100! Prisen var heller ikke sjokkerende, rett under 400 kroner. Da snakker vi rimelig for en mus til mitt bruk. Røsket med oss en ny Roccat musematte når vi først var der.

Nå har jeg fått testet den ut en stund. Den passer perfekt i hånden, men får et trekk. Unødvendig med den teksturen der tommelen skal ligge (som du ser på bildet). Får jo gnagsår av mindre! Mulig jeg er overfølsom, men når noe skal brukes i timer så burde det ha standard.

Fersk ute av boksen, klar til å game!

Roccat møter Steelseries, det eneste jeg har av et annet merke må være musematten.

Så herlig å spille nå! Om det er fordi den andre musen var så slitt at den sikkert ikke hadde ‘puter’ igjen under, eller om denne rett og slett er bedre blir vanskelig å svare på. Så lenge spilleopplevelsen stiger i været av å skifte utstyr så bør det gjøres. Nå glir musa så godt på underlaget at det føles som en drøm å spille! Det skal nevnes at jeg har Steelseries som en desidert favoritt, de eneste som til nå har hatt tastatur, mus og headset i riktig størrelse. 

Sliter du med å finne datamus som ligger ordentlig i dine alt for små hender, så anbefaler jeg Steelseries Rival 100!

Mvh

Mia

#steelseries #roccat #rival100 #gaming #gamer #spill #datautstyr #småhender #spilltips #gamingtips #steelseriesrival100 #data

2 kommentarer
    1. Fra en gamer med hobbitfingre til en annen gamer med hobbitfingre — takk for analysen. Jeg bruker Steelseries Kana selv, men den begynner å bli litt sliten. Kanskje Rival blir neste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg