Tid for avslapping

Etter en uke som kanskje ikke har vært stappet som den vanlige mannen i gatas kalender, så er jeg dønn sliten. Det skal ikke så mye til før mine batterier er bunn flat dessverre. Hodet mitt vil jo så gjerne gjøre alt som det en gang kunne… ja, den ønsker tilogmed å ha like god konsentrasjon og hukommelse. Nå var kanskje ‘god’ å ta hardt i, jeg har aldri hatt noen klisterhjerne. Tro om mamma og pappa unnfanget meg på et teflonlaken? 


ZzzzZZzzZZzzz

De siste helgene har jeg forsøkt å sette av tid til å slappe av, det gjør jeg best når jeg kan ty til en av hobbyene mine. Heklenåla har fått seg en pause, og jeg har børstet støv av World of Warcraft kontoen min. 

Anbefaler forøvrig alle til å bare slippe alt i flekkene, litt selvpleie er på sin plass. Sett av litt tid til deg selv i helgen, DU fortjener det!

Vi snakkes over helga, her skal en hel helg med gaming nytes!

Mvh

Mia

#worldofwarcraft #avslapping #megtid #helg #spillehelg #nerd #wow #blizzard #gaming #selvpleie

7 kommentarer
    1. God helg til deg og dine <3
      Jeg er helt utladet selv, etter en helg i Amsterdam forrige helt og en lang uke på jobb etter det- i morgenskal jeg sove lenger enn til syv, for å si det sånn! Både kropp og hjerne begynner å dra på årene merker jeg. Før kunne jeg døgne hele tiden uten problemer- nå er jeg helt død etter et par dager med lite søvn (og jeg sover lite hele tiden, enda mindre i helgene tydeligvis). Ha ha

    2. Haha, unnfanget på teflonlaken. 😀 Det er en kunst det å slappe av, kan være et slitsomt prosjekt for noen, å klare det. Men der er jeg helt enig, at et og annet spill er flott rekreasjon. 🙂 Selv er jeg så pass opp i årene at det stort sett blir candy crush. 🙂 Håper du får en flott 1. søndag i advendt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg