Wonderful føkkings Woman!

Kom over denne hettegenseren på H&M, nerden i meg bare måtte ha den!

Jeg skal ærlig innrømme at pengeboken min ikke ville strukket til om det ikke var for at hettegenseren var på salg… 99 kroner!

Det er ikke bare nerden i meg, og min elsk for DC Comics som drev meg til å kjøpe genseren. Jeg digger denne dama, hun er jo et ikon i seg selv. Hun er en ekte amasone, med styrke og visdom. Wonder Woman, vet hvordan man gjør det. Jeg tenker tilbake på amasonene som kappet av seg puppen for å spenne buen eller kaste spydet lettere. Amasone betyr “uten bryst”, det sier vell litt? Kort tid etter jeg selv fikk kappet av puppen skrev jeg et kort innlegg om det på bloggen, Din indre Amazone.

Tenk at et enkelt plagg, eller skal vi si ikon, kan ha så stor betydning. Denne hettegenseren er herved en av mine favoritter.

Wonderful føkkings Woman! 


Hetta gjorde meg ekstra rufsete på håret.

Har du noen symboler i hverdagen?

Mvh

Mia

#mote #wonderwoman #hettegenser #rimeligeinnkjøp #ikon #styrke #amasone #billigerbra #økonomisk #klær #brystkreft #hennesogmauritz #salg

7 kommentarer

Siste innlegg