BlizzCon nerdy!

Nerder som vi er gjorde vi klart for en kveld med BlizzCon 2015 live, det hele startet fredag 20.00. Nå skulle vi endelig få vite hva vi kan vente oss i året som kommer. Jeg må alltid ha med meg åpningsseremonien, her gir de oss et kjapt overblikk rundt hva som skal skje iløpet av helgen. Ikke alle spillene er av like stor interesse, og ikke har man mulighet til å få med seg alt heller. Heldigvis kan man se reprise.

Det er min store drøm å kunne reise til BlizzCon, ta del i begivenheten ved Anaheim convention center i California. Rett over gaten finner man Disney land, så her er det fult mulig å kombinere to ønsker i ett.

Endelig fikk vi vite når filmen kommer! Den vi har ventet på i en halv evighet og litt til. 10 juni 2016, ikke glem datoen.

Noen screenshots fra filmen.

Men hvem orker kun å se bilder? Her kan du se hele trailern til Warcraft – Two worlds. One home.

Men vi må vell snakke litt om spillene til Blizzard?

Det kommer nok ikke som noen overaskelse at World of Wacraft er et av de som toppet listen min av interesse. Det panelet skulle følges. Så hva har vi fått vite til nå?

World of Warcrafts neste expansion Legion kommer sommeren 2016 i følge panelet, men på internett står det også før 21 september. Hva som er korrekt velger jeg å ikke spekulere i.

Demon hunter, endelig! Ser de ikke lekker ut?  

Demon hunters kan kun være Night elves eller Blood elves, og de starter på level 98. Man merker at de har latt seg inspirere av sin tidligere Death knight, både med tanke på at Demon hunter starter på høyere level (98) og har unikt utseendet uansett hvilken av rasene man velger å være.

Artifact weapons, kort fortalt får man et våpen ut fra class og specc. Les mer om artifacts, og for å se hvordan de ser ut til akkurat din class. Det virker som en veldig fin måte å kunne gi det lille ekstra til spilleren.

Introen til Legion!

y0hjp3T5Ens


Vi må selvfølgelig ikke glemme Overwatch!

Et spill jeg gleder meg sykt til! Jeg kan ikke si så mye på hvordan det er spillemessing siden jeg ikke har spilt beta, kun sett video av gameplay og lest om spillet. Kort fortalt for de som ikke har hørt om Overwatch, det er et multiplayer/lagbasert first person shooter. Det jeg kan si ut fra hva som ble fortalt på BlizzCon er at de vil gi det ut til konsoll (ps4/xbox) og data samtidig! Hvorfor prate når jeg kan vise dere hva som er nytt?

0hCfzmTC_xY


Ble litt skuffet, men ikke overrasket at det ikke var mer til Diablo 3, kun småtteri til en patch. Det er slikt vi kunne ha fått uansett dag, ikke BlizzCon materiale akkurat. Ny zone, Greyhollow Island, som kun vil være på Adventure. Ellers så blir det en ny type rift, Empowered rifts.Det var vell det største som vil være i den patchen.

Dessverre godtfolk så spiller jeg ikke Hearthstone, Heroes of the Stom eller Starcraft aktivt. De har derfor heller ikke vært prioritert når det gjelder valg av panel. Hold deg oppdatert hos MMO-Champion, de er flittig til å legge ut ny informasjon så fort den kommer.

Å dette var bare første dag av Blizzcon! Vi gikk dessverre glipp av konkurransene, og de har ikke fått lagt ut reprisen korrekt. IKKE fortell, jeg vil se det selv!

Det er herlig å mate sin indre nerd ei hel helg!

Mvh

Mia

#blizzcon2015 #blizzconlive #wow #worldofwarcraft #overwatch #nerd #indrenerd #warcraft #warcraftthemovie #warcrafttwoworldsonehome #demonhunter #expansion #legion #gaming #spill #feedthenerd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg