Allehelgensdag, min måte å minnes.

Allehelgensdag, dagen vi minnes alle kjære og nære som vi har mistet. Jeg valgte å tenne lyset ved å bruke en arena som har betydd mye for meg i årenes løp, spill. Logget meg på World of Warcraft og kjøpte et lite lys for 30 copper, fant en fin plass å brukte litt tid til å minnes. 

Noen vil kanskje reagere på at jeg valgte å gjøre det på en slik måte, upersonlig? Nei, det er faktisk den mest personlige arenaen jeg kunne finne. Det er ikke hvem som helst jeg tar med inn på mitt fristed, spilleverden. Spill var også det jeg tydde til når vi mistet min pappa, det var min terapi, min outlet. Det finnes ingen mer naturlig plass for meg å vende til når jeg ønsker å tenke tilbake.

Jeg tok meg en runde i Deadmines, en dungeon jeg brukte mye tid i under vanilla wow. Det sier seg selv at akkurat den plassen bringer fram mye minner fra en tung tid. En tid der jeg måtte ha en virkelighetsflukt når dagene ble for tunge.

Jeg reiste tilbake til Moonbrook i Westfall, mye har forandret seg i årenes løp.

Snirklet meg igjennom gangene i tunnelen under låven for å finne inngangen til selve Deadmines.

Under vanilla wow kunne man ikke møte på goblin damer som vandrer rundt med forfriskninger til arbeiderne….

Noe har heldigvis beholdt litt av sitt gamle preg, slikt bringer minnene tilbake. DETTE er Deadmines!

Cookie har fått æren av å leke kaptein og siste boss nå om dagen. Var ikke akkurat en sinna Murloc man møtte på før.

Jeg har tatt en vandring tilbake i tid for å minnes min pappa, men også for alle andre som man har mistet i årenes løp. Jeg kunne ikke finne noen annen måte som ville vært mer personlig enn akkurat denne. Jeg anbefaler å bruke litt tid til å minnes dine kjære som ikke er iblant oss mer.

Mvh

Mia

#dayofthedead #allehelgensdag #minne #wow #worldofwarcraft #gaming #personlig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg