To hint til konkurransen

I et forsøk på å få en siste innsats har jeg startet en liten konkurranse på bloggen min, ‘Gjett riktig  og vinn en pupp!’ Litt gøy må vi ha det helt på slutten. Jeg sender den til hvor enn du befinner deg i landet. Som nevnt tidligere er det lov å gjette på nytt når man har lest eller sett hintene.

To hint til konkurransen!

Husk at jeg er bare en person (pluss min mamma og samboer som har vært stand-kompanjonger, totalt fire stands). Summen ligger deretter.

Klikk deg inn på Gjett riktig og vinn en pupp for å delta!

Premien du kan vinne

La oss gi Rosa sløye en siste innspurt!

Mvh

Mia

#kreftsaken #rosasløyfe #rosasloyfe #pupp #engasjement #håndarbeid #hekling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg