Gjett riktig og vinn en pupp! (Konkurranse)

Som dere sikkert har fått med dere selger jeg Rosa sløyfe produkter nå i oktober. Her har man vært flittig å få familien til å delta. Å bruke tiden godt sammen er jo noe av fokuset til Rosa sløyfe i år (med tanke på uhelbredelig brystkreft). I den anledning har min samboer og mamma fått en pose med på jobb som de har hatt mulighet å selge fra. I tillegg har jeg og mamma hatt stand på Pyramiden og Nerstranda. Har du enda ikke fått skaffet noe rosa sløyfe stæsj? Da har du muligheten å treffe meg og min samboer på Eurospar Tomasjord lørdag 24 oktober fra ca. 11.00. 

Håper konkuransen kan være med på å gi en siste innspurt til Rosa sløyfe! Minner derfor også om nettinnsamlingen på Kreftforeningens nettsider, Pink is the new black!

Konkurransen går ut på følgende.

Klarer du å gjette hvor mye jeg har fått totalt innsamlet til Rosa sløyfe når oktober er over? Det inkluderer salg av Rosa sløyfe produkter og nettinnsamlingen. Legg igjen en kommentar på bloggen, så kan du vinne denne Rosa sløyfe puppen!

Husk å legg igjen navn og epost, slik at jeg har mulighet til å kontakte deg om du vinner. For hvert hint som gies er det lov å gjette på nytt!

HINT: Husk at jeg er bare en person (pluss min mamma og samboer som har vært stand-kompanjonger, totalt fire stands). Summen ligger deretter.

Jo flere som deltar, artigere blir det!

Mvh

Mia

#hekling #håndarbeid #rosasloyfe #rosasløyfe #konkurranse #pupp #vinnersjangse #gjettekonkurranse #innsamling #forengodsak #kreftsaken #kreftrelatert

28 kommentarer

Siste innlegg