Heklet meg nye pupper

Siden jeg har kappet bort den ene puppen, og den andre har forsvunnet mer og mer grunnet vekttap, så var det rosa heklevalget enkelt å ta.

Jeg heklet meg nye pupper! 

Greit å ha varme, myke og gode reserve pupper nå når vinteren er rett rundt hjørnet. 

Jeg vil anslå de er en god håndfull i størrelse. Anbefalt bruk, klem på dem for å løsne opp stive fingre etter mye tasting ved datamaskinen. Eventuelt pannestøtte når hodet trenger en kjapp hvil. 

Laget en liten rosa sløyfe med sort kant til å feste på, det er jo tross alt oktober. Og siden den ene puppen gikk til kreften, så var det kun en av de som fikk æren av å bære sløyfen. Disse sløyfene vil jeg komme tilbake til i et eget innlegg.

Oppskriften på puppene fant jeg i boken Hekling for menn. Skal sies det er mange oppskrifter i den som jeg falt pladask for.

Har du heklet noe rosa i oktober?

Mvh

Mia

PS: Støtt gjerne rosa sløyfe innsamlingen min på Kreftforeningens nettsider, Pink is the new black!

#rosasløyfe #rosasloyfe #pinkribbon #breastcancerawareness #pupp #håndarbeid #hekling

4 kommentarer

Siste innlegg