F*ck Cancer!

Endelig kom t-skjorten og armbåndene i posten, hele veien fra Kina selvfølgelig. Som nevnt tidligere har jeg bestilt en god del på ebay den siste tiden. Hurtig og billig! Tar omlag en uke før pakken er i posten, elsker hurtig levering.

147 kroner kostet t-skjorten, en av de dyreste tingene jeg har kjøpt via ebay. Stoffet var av solid kvalitet, ikke noen fille det der. Den var tykk og god til t-skjorte å være. Denne kommer jeg virkelig til å bruke mye! Klarte ikke å motstå den sorte t-skjorten med den rosa skriften og sløyfen. Du får forøvrig kjøpt i andre farver, men mener å huske skriften var rosa på alle.

Armbåndene kostet hele 14 kroner på ebay. Valgte to forskjellige, så kan jeg skifte alt etter anledning. Det ble to med leminiskat (uendelig symbol), for uendelig håp og mot. Selve sløyfen var finest på den lysrosa, men man kan ikke få i både pose og sekk. Til info får man kjøpt disse i utrolig mange variasjoner og farver. Det er mulig jeg blir å bestille flere varianter med tiden, fint å kunne variere. Awareness ribbons er ikke bare ment til kreft heller, så her kan man finne til mye forskjellig. 

Må jo ha rosa til oktober! 

Mvh

Mia

#armbånd #tskjorte #tshirt #cancer #fuckcancer #brystkreft #kreft #breastcancer #awarnessribbon #rosasløyfe #mote #klær #kreftrelatert

6 kommentarer

Siste innlegg