Sommerkjole kjøpt på outlet

For ikke så lenge siden var outlet nærmest et fremmedord her i nord. Vi hadde hørt rykter om disse plassene der butikkene tømte lageret, der alt var rimelig. Ja, jeg hadde tilogmed vært innom noen slike butikker på en eksotisk reise vi hadde til Trondheim og Kristiansund for en del år tilbake.

Nå i sommer har de altså blomstret her i byen, eller det er vell å ta litt hardt i. De som har hatt mest og lengst er Cubus og b.young. Noe usikker på sistnevnte, men de selger ihvertfall klær fra b.young. Før sola tittet fram, altså første halvdel av sommeren, så fikk jeg kjøpt meg en fin sommerkjole på outlet til 150 kroner. Den har ligget klar i skapet en god stund, endelig fikk man brukt den litt.

Som nevnt tidligere er jeg ingen fotomodell, ikke kommer jeg til å bli det heller. Bildet ble knipset hurtig før vi gikk videre til bilen, det er kjolen du skal se på uansett.

Originalt har kjolen kostet 399,95,- for oss som liker å runde opp vil det si 400 norske kroner. Hva fikk jeg utav det? En stykk sommerkjole, trenger ikke så mange flere her i nord. Og ikke minst sparte man noen lapper i samme slengen. 

Bruker du å handle på outlet?

Her kan du lese hvorfor jeg skriver om rimelige innkjøp.

#outlet #rimelig #salg #rimeligeinnkjøp #økonomi #sommerkjole #kjole #byoung #mote

6 kommentarer

Siste innlegg