Dilla på belter og ebay!

Fikk plutselig helt dilla på belter, men fant ingen av den typen jeg ville ha i butikkene. Er det plutselig ut med magebelter?

Mote har egentlig aldri brydd meg, kun hva jeg liker. Og nå var det belter jeg ville ha tak i. Tok turen innom ebay, bestilte en del rimelige belter 20-25 kroner stykket. Tenkte som så, når disse fram, så kan jeg bestille mer. Nå har alt jeg bestilte nådd fram, å det på kort tid. De første beltene mottok jeg etter en knapp uke!

De første som ankom.

Vi kan vell greit si at det ble bare bedre for hver pakke som landet i postkassen!

De siste beltene.

 

Sånn, bare for å vise at det faktisk er et menneske som skal bruke beltene.

Dilla oppstod når jeg lånte to belter som skulle brukes til en kjole, la merke til hvor forskjellig den ble utifra beltet som ble brukt. Her kan man altså med lette grep endre et plagg i nesten det uendelige. Røft belte til hverdag, pent belte til fest. Hvor beltet er plassert, hofte eller mave kan også gjøre stor forskjell. Dette i seg selv sparer pengeboken min, for da trenger jeg kun en skjorte eller kjole. Allsidighet gir plagget mer verdi for meg.

Når du bruker ebay se etter selgere med god rating, gratis frakt og grei pris. Anbefaler å bruke paypal som bindeledd imellom din private konto og ebay, så er du tryggere i forhold til transaksjoner. Du kan bli gledelig overasket! Nå er skapet stappet med belter, dette er kun de jeg bestilte fra ebay. 

Ypperlig for folk som meg, som har dårlig råd!

Mvh

Mia

#belter #mote #rimelig #billig #innkjøp #ebay #økonomi #dårligråd #rimeligeinnkjøp

7 kommentarer

Siste innlegg