Neutral tenker på Hjelpeposen (sponset)

Jeg nevnte i går de to eskene på totalt 50 kg, i den andre esken befant det seg produkter fra Neutral. 

Kort om Neutral
Neutral fører skjønnhetsprodukter beregnet for sensitiv hud. Allergier er i ferd med å bli et stadig større problem for barn og voksne. Derfor er alle deres produkter uten parfyme, fargestoffer og parabener, men fulle av gode og effektive ingredienser som rengjør og tar vare på dine klær for deg og familien. Neutral har et samarbeid med Norges Astma- og allergiforbund.

Mange kreftpasienter opplever at cellegift endrer både smak og lukt. Det kan være greit for ens egen del og andre pasienter at man avstår fra parfyme. Alle produktene til Neutral er milde og parfymefri.

Det er kjent at man kan få ganske ømfintlig hud under behandlingen. Produkter som er beregnet på sensitiv hud passer derfor meget godt. Å hva er mildere enn produkter beregnet til babyer? Selv bruker jeg baby skin oil etter hver dusj. Kan tenke meg baby shampoo er ideelt til et ømfintlig nakent hode, eller til kjemo-hår. 

Shower gel kommer alltid godt med, som nevnt luktfri og beregnet til sensitiv hud. Når jeg så de vaskekapslene måtte jeg le, ikke av kapslene, men av meg selv. Vi har ikke vaskemaskin, så alt foregår hos min mamma. Jeg kom til å tenke på den gangen jeg måtte sende alle de rene klærne i retur fordi det luktet så sterkt av dem. Egentlig luktet det ikke mer enn vanlig, men all lukt ble forsterket i min nese.

Tusen hjertelig takk Neutral!

Ta gjerne en titt på Nautrals nettside.

Mvh

Mia

#kreft #kreftpasient #pasient #neutral #showergel #babyoil #allergi #cellegift #hjelpeposen #sponset #sponsor #stråling #giverglede #medmenneskelighet

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg