Surprise party!

Jeg, min samboer og tantungen var i flere timer å handlet på Jekta. Han gikk rundt å sendte meldinger lenge, jeg spurte hva han holdt på med. Sigurd hevdet det var noen fra jobb som lurte på saker og ting. Tenkte ikke mer over det, han har jo jobb telefon så. 

Vi er å fjaser rundt på H&M, så kommer det fra han -Din søster sier vi må avlevere ungen i byen. Jeg ser spørrende på han -I byen? Nei, vet du. Da får hun ringe meg, jeg er ikke ferdig å handle. Etter en god del overtaling fikk han tilslutt meg med ut i bilen. Begynte å ane at det var ugler i mosen, men hvilken ugle visste jeg ikke. Sa klart ifra at jeg ikke kom til å vandre rundt i byen, det hadde jeg ikke klær til. Han slapp oss av ved Egon, det begynte å gå et lys opp hos meg. Forstod at vi skulle spise, men ikke stort mer.

Vi gikk inn på Egon, og der satt hele flokken! De hadde stelt i stand overraskelses bursdag på Egon, hvor flott er ikke det? Flere har kanskje fått med seg at bursdagen min ikke ble noe særlig, noe som kan leses i innlegget ‘På mandag har jeg bursdag, men jeg bare gråter’.  Min kjære klarte å redde selve dagen med en liten tidsreise.

Når jeg hadde satt meg ned ved bordet på Egon kom en hyggelig dame inn, dragende på en dunge med ballonger -Hvor er bursdagsbarnet som fyller 29 år? Minstebanet ble totalt fasinert, så den hyggelige damen hentet en ballong hver til begge ungene.

Min bror, hans kone og lille babyen hadde med gave til meg. De hadde bestilt to kopper, en med bilde av babyen der det står tante Mia sin kopp. Og en som passet meget bra til hvordan jeg har det om dagene! Bror sa jeg ikke måtte bli sur, langt ifra. Den var drit stilig!

Tusen takk for gaven! Bare minsin kopp, med nydelig motiv av lille Ada <3 Men akkurat det trenger man ikke flekke på det O’store internet. Min bror er ikke storebror, men minstebror. Han liker bare å tro han er storebror.

Det er jaggu ikke alle som har en sutrekopp! Den skal brukes på tunge dager, spesielt til vinteren. Sa noen varm kakao?

Dette hadde visst vært planlagt en god stund, reservert bord og greier. Mamma spanderte mat på oss, vi er så heldige. Det ble en nydelig biff salat og løkringer.

Tusen takk til mamma, søster, ungen, brodern, fruen til min bror, lille babyen og min kjære. Dere er så flott!

Var ganske sliten når vi var ferdige der, så da dro vi like greit hjem en tur. Laddet batteriene, så bort til mamma for kvalitetstid med ungen.

Jeg er så heldig som har en så god familie <3

#bursdag #overraskelse #egon #ballong #feiring #mat #salat #tilbaketillivet #familie #heldig #surpriseparty

4 kommentarer

Siste innlegg