17 mai i bilder og film, pluss litt knall og fall

Vi bruker ikke å gjøre så voldsomt mye utav dagen, men litt blir det alltids. Her er min 17 mai i bilder og film! Velg HD på filmsnuttene for å få bedre kvalitet.

Litt pynt må man ha.

Mamma konkurrerer med størrelsen på flaggene. Hun gikk all out dette året!

Min søster fant ut at det var en ganske dum idé å gi meg og tantungen fløyte.

Litt kjølig, men ellers fint vær i Tromsø by.

Kjempet meg igjennom folkehavet for å få tatt ett bilde av toget!

GRATULERER MED DAGEN! Ja, man må rope for å overdøve alt bråket i byen.


Folkehav så langt øyet kan se. Det er som om man går i konstant tog.

Tantungen tok styringen over kamera/telefonen, og min søster kjøpte denne flotte gassballongen.

En liten rast på kirketrappa. Gjorde seg med litt sol, var ganske kjølig.

Vi hadde tenkt å se russetoget, men slik ble det ikke. Vi dro heller hjem å spiste oss god og mett på grillmat.

Jesper tar på seg tiggerblikket. -Grillmat lukter veldig godt mor og far.

Begynner å få hår på hodet! 17 mai passer fint til å vise fram sveisen.

Var så heldig å finne denne kjolen til 100 kroner. Er ikke ofte noen ser meg med blomsterprint, kanskje jeg må bruke det oftere?

Flotte hunden min, Jesper <3 Sliten, men fornøyd

Etter feiring og mye mat tok vi oss en luftetur på Bautas med hundene. Jeg skulle rase med Børre, ente på ræva.

dwDfUGTskTM


Helene Harefrøken hilste på. Forsøkte å snike meg innpå for å få et bedre bilde, det ville hun ikke ha noe av. Anbefaler fullskjerm og HD på denne.

DauJ0b5Nx9o

 

Avsluttet dagen med nydelig kveldshimmel.

Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere har hatt en like strålende dag.

HIPP, HIPP, HURRA!

Mvh

Mia

 

#17mai #nasjonaldag #hare #hund #folkemengde #kjole #tilbaketillivet #tromsø #nordnorge

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg