Ball for barn med kreft

Dette er en filmsnutt fra St Christophers Hospital for children, som befinner seg i Philadelphia USA.

Jeg er muligens ekstra emosjonell i denne epoken av livet, gråter av det meste. Det spiller liksom ingen rolle om det er en glad eller en trist nyhet før mine tårekanaler står vid åpne. Denne snutten traff meg midt i hjertet. Mulig jeg står litt nærmere med tanke på at man vet litt av hva disse barna gjennomgår. Barn som er så uskyldig, som enda ikke har levd. Det føles så urettferdig når de blir syke.

Ønsker derfor å dele denne snutten med dere alle. Når dere ser den, legg merke til de små detaljene, smilet og glede som barna viser. Pågangsmotet, det å danse selv om kroppen kanskje ikke henger helt med. Samholdet både blant barna og foreldrene. De får kle på seg fine klær, sminket, dullet litt ekstra med. Fordi de fortjener det!

Kan ikke noen lage ett slikt ball for barna her? De fortjener det virkelig! 

Jeg gråt en skvett av glede for disse barna. De fortjener virkelig å overøses med så mye lykke som det er mulig å bringe inn i livet deres. For noen flotte unger!

Mvh

Mia

#kreft #barnekreft #glede #ball

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg