Omsorgsfull lærer får overaskelse fra SteelSeries på Reddit

I går kveld kom jeg over denne tråden på Reddit. Med overskriften “Teacher notices student has given up on social interaction. Finds out he likes counterstrike. Solicits CS subreddit. Big game gear company offers to provide free gear and autographs to facilitate a tournament or club to help the student”

Etter å ha lest en så hyggelig tilbakemelding måtte jeg nesten finne ut hva læreren hadde skrevet. 

Snakk om omsorgsfull lærer! Som virkelig tar ett ekstra steg for eleven sin.

Det er absolutt ingen dum idé å organisere LAN. Det er mest sannsynlig flere elever med samme interesse, de trenger bare å finne hverandre. Så slipper han kanskje å spise lunsj alene. Jeg la linken til redditen der de trekker frem SteelSeries sin kommentar øverst på siden, men velger her å legge ved linken til selve tråden med læreren. Overse toskene, de finnes alltid på et slikt fora.

Skal sies, jeg elsker SteelSeries. Har prøvd Razer, men det var ikke noe for meg. Smak og behag I guess. 

Mvh

Mia

#gaming #steelseries #reddit #overraskelse #spill #gaminggear

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg