Tibetanske hybelkaniner med stamtavle selges!

Nydelige, myke og gode hybelkaniner ønsker seg et stabilt og kjærlig hjem.

Hybelkaninene er født ca. 28.02.15, noen har nok blitt født etter den tid.

Leveringsklare snarest!

Hybelkaninene har vokst opp i en liten leilighet, de egner seg derfor godt til bylivet.

Er ikke helt husrene enda, kan derfor slippe mini støv rundt omkring. Børst dette sammen og legg det inntil kaninen så absorberes den igjen.

Disse tibetanske hybelkaninene har en flott sobel farve som de har arvet fra sin far. 


Lenny, far til hybelkaninene.

To gutter og ei jente. En gutt er litt mindre enn de andre, muligens har han fått litt mindre næring idet den slapp seg løs fra sin far.

Ved høy etterspørsel kan flere hybelkaniner anskaffes. Størrelse og farve kan variere, så legg gjerne inn ønske så tar jeg kontakt når far slipper riktig hybelkanin.


Liten gutt, Dusken


Jente, Fiffi


Gutt, Fløffy

Hybelkaninene vil få med seg litt sand, egner seg godt til denne årstiden og vil minne de om hjemme. Dette vil lette overgangen når de skal skilles fra pappaen sin.

Det er ingen kjente sykdommer i genene til disse flotte hybelkaninene. Far har utmerket glansfull pels, her er det ingen dårlige strå.

Registrert i NHK (Norsk Hybelkanin Klubb).

Hybelkaninene er godt sosialisert sammen med andre kaniner. 

Ved spesiell interesse kan husstøv-kaniner og sorte tibetanske hybelkaniner anskaffes. Det er også mulig å få en mix, denne er mer tidkrevende og derfor dyrere.

150,- per stykk!

Kontakt meg gjerne for hyggelig tibetansk hybelkanin prat. Jeg besvarer gjerne spørsmål du måtte ha angående rasen.

 

Mvh

Mia

 #tibetanskspaniel #hybelkanin #selges

2 kommentarer
    1. Haha, så nydelig far de har 🙂
      Elsker måten du skriver på. Bloggen din var det første jeg tenkte på da jeg begynte å trykke på mobilen i morges. Du har så mange fine innlegg. 🙂 Forøvrig har jeg ikke behov for tibetanske hybelkaniner, da jeg har en samling av triste grå byhybelkaniner som krever mye stell…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg