Taxol nummer 5

Idag blir det bare en kjapp oppsummering av dagen, klokken er i øyeblikket 00.15. Taxol nummer 5 ble gjennomført. Det var folksomt, men god stemning på avdelingen. Pratet litt med noen hyggelige damer. Skravlete som jeg er setter jeg alltids pris på litt småprat, tiden går så mye fortere. Pillehavet har blitt kuttet ned til å bestå av en enslig liten allergipille. Den lille pillen slår meg fortsatt ut, trøtt. Men ikke i samme grad som tidligere, noen timer på sofa fikset biffen.

Under middagen fikk jeg en overaskende melding på telefonen. Hva det gjaldt skal jeg avsløre på bloggen når tiden er klar!

Vi hadde også besøk av verdens flotteste svigersøster. Selv om jeg og Sigurd ikke er gift, så bør 8 år klassifisere henne som ett-eller-annet-søster. Vi fikk noen timer med småprat om både det ene og det andre. Så koselig at hun tok turen innom, vi kommer til å savne deg!

 

Deretter bar turen til min mamma, selv om klokken var ganske sent på kvelden. Måtte jo se tantungen før hun drar til sin pappa igjen!! Flotte ungen <3 

 

Nå er det endelig kveld, eller rettere sagt natt. Sliten, men fornøyd! 

Som avslutting, en klassisk dass selfie! Er ikke det selfiens mekka, på do? Og bør den ikke taes ovenfra og ned? 

I morgen er selveste nyttårsaften. Godt nyttår!

Mvh

Mia
 
#taxol #cellegift #nyttår #2014 #2015 #brystkreft 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg