NRK artikkelen er ute!

Jeg har nevnt tidligere at NRK har vært på besøk. Nå er artikkelen endelig ute på nett, må si jeg ble ganske fornøyd. Gøy å lese hva Joar Vitterø, professor i samfunnspsykologi mente om bruk av humor.


Fra artikkelen på NRK sine nettsider.

Er det jeg sier, humor er beste medisin. Selvfølgelig klarer man ikke å holde seg på topp konstant, hendelsen med all ventingen når jeg fikk veneport er jo et klassisk eksempel. Så for å ikke skremme nye lesere vil jeg gjerne anbefale noen innlegg her på bloggen.

A4-livet eller? Mitt aller første innlegg, der kan du lese om absolutt hele livet mitt og hva som har hendt. 

Operasjon overstått. Da de kappet av puppen.

Når du røyter mer enn bikkja Den dagen min samboer endelig fikk lov til å fjerne alt håret mitt.

Takk til helsenorge Selv om ikke alt går på skinner bestandig så fortjener de flittige folkene en stor takk. 

Dette er bare noen av innleggene, om du har tid eller ork, så kan du greit lese hele veien fra start til slutt. For ja, jeg skriver vær eneste gang det skjer noe. Her får alle ta del i hvordan det er å ha kreft, eller hadde kreft vil jeg si, den er jo tross alt kappet bort. 

Til alle damer, gled dere over brystene deres uansett størrelse! Og uansett hvor gammel dere er, undersøk dem ofte. Det gjorde ikke jeg, kunne ikke falle meg inn at en skulle få kreft i en alder av 28. Det er jo slikt gamlinger får. For en annen ting en bør merke seg, yngre får visst oftere den aggressive typen kreft (trippel negativ). Min kul trodde jeg var en vanlig fettkul, slik som bikkjene får. Det var ingen smerte, bare en kul, da kunne det vell ikke være så farlig? Ta alle endringer seriøst, gå til legen. 

Nå er det snart oktober, og er det noe vi trenger så er det mer støtte til forskning. Ja, jeg er faktisk nå såpass egoistisk å sier at vi trenger mer forsking på akkurat trippel negativ brystkreft, det eneste jeg klarer å oppdrive på nett er fra 2013. Det står ingen plasser om de faktisk har fått denne medisinen steget videre! Om noen vet noe mer angående den saken, skriv gjerne til meg.

Klem på puppene dine daglig, det kan redde livet ditt!

Mvh

Mia
 

#brystkreft #nrk #artikkel #nyheter  #pirat #miaenpupp

4 kommentarer
    1. Elsker motet ditt, smilet ditt, bloggen din. Nå har jeg bestilt legetime for å sjekke fettklumpen i brystet, bare for sikkerhets skyld. Pupper er jo litt klumpete av natur, men du har jo rett, det er bedre å bry legen for ofte enn for sjelden.

    2. Yirdfast: Takker og bukker 🙂 Ja, du bør absolutt få sjekket ut den klumpen. Heller en gang for mye enn for lite, er derfor legen er der, for å brukes. Puppene er visst mykere rundt menstruasjon, så de endrer seg jo stadig i løpe av måneden. Er man usikker, få det sjekket 🙂

    3. Stå på, Mia! Du er sterk! Det var et sjokk å høre at du hadde fått kreft. Hørte deg i et intervju på radioen. Du er så sterk og tøff som har klart deg igjennom kreftoperasjon. Ønsker deg alt godt,
      og lykke til videre :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg